Nakd & DeeZee Total Look!




Oj baaardzo dawno mnie tutaj nie było, ale zdecydowanie czas było wrócić! Wiele się dzieje na Instagramie (@pivonia), ale i tu czasem będę dodawać bardziej rozbudowane posty z większą ilością zdjęć. Na publikację czeka również post z Budapesztu - taki mini przewodnik. Przechodząc jednak do stylizacji to total look marki na-kd oraz deezee. Koronkowa bluzka z rozkloszowanymi rękawami (boska, robi robotę!) oraz granatowe spodnie z wysokim stanem (moja pierwsza rzecz w szafie w tym kolorze :o) - są ze sklepu na-kd, gdzie na kod "pivonia20nakd" dostaniecie zniżkę 20%! Natomiast dodatki, czyli białe espadryle (jak ja lubię espadryle!) i torebka z naszywkami są z deezee.






Blouse (bluzka) - na-kd.comPants (spodnie) - na-kd.com (20% zniżki na kod: pivonia20nakd) | Shoes & Bag - deezee.pl

7 komentarzy:

  1. Fajny look, marszczenie w talii dobrze komponuje się z koronką. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie cala stylizacja jest rewelacyjna <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz cudownie:) świetne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska sesja ��
    Cudowna stylizacja �� ta bluzka zdobyła moje serce �� no i ten rabacik ������

    OdpowiedzUsuń