Niemal rok temu zamieszkałam w Krakowie! Jakie są moje odczucia?




Biała sukienka, to coś co wręcz należy mieć latem w swojej garderobie. Ja mam kilka - w rożnych wersjach i krojach - dopasowane, zwiewne, krótkie i długie, a Wy dziewczyny posiadacie jakąś? :) Tej idealnej szczerze polecam szukać na na-kd, pamiętacie tę białą z Londynu? Podoba Wam się ta z dzisiejszego postu? Jest tam wiele takich! Możecie skorzystać z mojego kodu -20%: pivoniaa20 :)

Na końcu tego wpisu czeka na Was kilka szczerych słów ode mnie na temat Krakowa i mojej przeprowadzki! :) 



 


Za niedługo minie ROK (kiedy to zleciało?!) odkąd przeprowadziłam się do Krakowa, podjęłam wtedy kilka ryzykownych kroków, nie każdy okazał się sukcesem, ale doprowadziły mnie one do tego miejsca, w którym teraz jestem. Co najważniejsze tamte decyzje pchnęły mnie do zmiany miejsca zamieszkania, do wyprowadzki z domu rodzinnego, do tak cudownego miasta, jakim jest Kraków. Bez wątpienia ma ono klimat, duszę, coś wyjątkowego, ale tworzą go także ludzie. To dzięki nim albo kojarzymy dane miejsce pozytywnie i chętnie do niego wracamy albo napawa nas negatywnymi odczuciami. Przez ten okres poznałam mnóstwo ciekawych, dobrych i ciepłych osób - kilka z nich to teraz moi przyjaciele! Mimo obowiązków, a także odległości mamy kontakt i wiemy, że możemy na siebie liczyć, to cudowne. Może wielu z was nie zrozumie mojego zachwytu i uzna to za farmazony, ale ja naprawdę doceniam, że ich mam! 

Sukienka (dress) - na-kd (-20% na kod: pivoniaa20) | Szpilki (heels) - deezee | Torebka (bag) - fabiola


8 komentarzy:

  1. Ta stylówka wyszła fajnie:) Kraków również:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsi są i byli zawsze ludzie, którzy Ciebie otaczają nie ważne gdzie przebywasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie <3
    Byłam niedawno w Krakowie i to miasto mnie urzekło , jest naprawdę super , na pewno jeszcze nie raz je odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 wyglądasz świetnie :) ja jednak wybieram małe miasta :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się białe sukienki i mam takie w swojej szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno mi sobie wyobrazić Kraków bez Sukiennic...
    Zapraszam Was z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń