Czerwony komplet Sheila | Kolejne plany podróżnicze?




Idealny czerwony komplet Sheila na wakacyjne wypady! Naprawdę lubię czerwony, więc z wyborem koloru nie miałam problemu. Latem zresztą częściej sięgamy po wyraziste barwy :). Jest nieco odważny - przez wspomniany kolor, ale także krój mini i krótki top. Nie jest więc to wybór dla każdego, pamiętajmy, że musimy się w ubraniach zawsze dobrze czuć. Nie każda figura będzie wyglądać świetnie w tego typu krojach, trzeba zwrócić na to uwagę. Na moją szczupłą sylwetkę pasuje bardzo dobrze, podkreśla nawet stosunkowo niewielki biust, dlatego brawa za idealny projekt! Zaglądajcie na Sheila, bo z pewnością znajdziecie tam więcej takich perełek! 







Plany podróżnicze 
Plany są, póki co jedne na sierpień i tutaj byłaby bardzo niedaleka i być może jednodniowa podróż. Kolejne są na sam koniec września i to do kraju, który od dawna mi się marzy i myślałam, że to dość odległe marzenia. Jednak stoi to pod ogromnym znakiem zapytania i niestety nie wiem czy się uda, dlatego nic zdradzać na razie nie będę. Bardziej niezdefiniowane plany, które są już kwestią wyboru, to kolejny raz Hiszpania, Budapeszt i nieodkryte jak dotąd dla mnie Włochy. Zobaczymy co uda mi się mi się realizować, bo mam milion pomysłów w głowie także w sferze mojego życia codziennego i pewne decyzje mogą mi utrudnić wyjazdy. Muszę sobie jeszcze wszystko poukładać :) 

Komplet - Sheila | Zegarek - DanielWellington | Espadryle - h&m


17 komentarzy:

  1. cudowny masz komplet i ślicznie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelacja <3 wygladasz cudownie ;*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) mogłabyś zdradzić ile masz wzrostu i ile ważysz:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę widoków :-) A cała stylizacja wygląda po prostu niesamowicie:-) Pozdrawiam!
    ModnyFash

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, piękny zestaw! Gdyby moje ciało wyglądało choć w połowie, jak Twoje - z chęcią założyłabym coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, cudowne zdjęcia. Stylizacja zapiera dech w piersiach, pozdrawiam kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny topik, z dłuższymi rękawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz uroczo dodatkowo ten zestaw idealnie na Tobie wygląda. Pozdrawiam cieplutko kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego!!! Sukienka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kreacja i cudowne zdjęcia gratulacje dla fotografa, a ta sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Czytam od jakiegoś czsu i jest on bardzo inspirujący! Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jest ten zestaw :) Poszukam takiego na lato, bo też chce!

    OdpowiedzUsuń