White shirt, blue jeans & black high heels



Śmiałam się zakładając te niebotycznie wysokie szpilki, że jak się w nich zabije, to przynajmniej zginę w pięknych butach... (taki śmieszek). Z pozoru zwykłe czarne obcasy, a jakie robią wow - no właśnie, bo klasyka zawsze obroni się sama! Szorty jeansowe, to ponadczasowe levis'y 501, które znalazłam na na-kd.com (jeśli byście chciały to mam zniżkę 20% na wszystko na kod: pivoniax20). Biała koszula damska jest świetna nie tylko w standardowej wersji, ale również w nieco fantazyjnej, jak moja z dzisiejszego postu. Skąd? również na-kd.com


Szorty levis 501 - na-kd.com | Biała koszula - na-kd.com (-20% kod: pivoniax20)| Szpilki - deezee | Torebka - fabiola

5 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz:) zazdroszczę figury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentujesz, idealnie na lato
    Całuski, zapraszam wszystkich z całego serca na mój najnowszy blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej buty z plastiku.
    Pozwól sobie raz na odrobine "luksusu" i kup sobie jedne (!) szpilki włoskie lub polskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit bardzo w moim stylu, nie lubię przesady w ubiorze dojrzałych kobiet. Podoba mi się też Twoja torebeczka damska oraz buty. Ale największe wrażenie i tak zrobiła koszula;)

    OdpowiedzUsuń