Parisian vibe | Jak znalazłam Paryż w Krakowie!



To jest zdecydowanie moja ulubiona i najlepsza sesja zdjęciowa, jaką kiedykolwiek miałam wykonaną (tuż po jesiennych fotkach). Totalnie czuję klimat tego miejsca, klimat samego Krakowa, starego miasta, jak i apartamentów, w których zdjęcia zostały wykonane. Wygląda jak przyjemny, ciepły poranek, co? :P A była to godzina 10:00 rano, temperatura sięgała może 8 stopni, grzałam się chwilę pod kocem, było mi chłodno i zmarzły mi nóżki :(, ale szczerze mówiąc nieraz bywało gorzej i zimniej. Zdjęcia wymagają poświęceń, każdy kto ma styczność z tą branżą wie to doskonale.

Kto wykonał zdjęcia? 
Razem z moją kochaną panią fotograf, którą z całego serca polecam (Aleksandra Jewtuch), byłyśmy tak podjarane podczas robienia tej sesji, że to się nie mogło nie udać... :P No i własnie dlatego też polecam Olę, uśmiechnięta, nakręcona i pełna energii - uwielbiam takich ludzi!

Gdzie zostały zrobione? 
Apartments Roman, to wyjątkowe miejsce na mapie starego Krakowa, w zasadzie w samym jego sercu. Z jednego z apartamentów roztacza się piękny widok na sukiennice i to własnie na jego balkonie postanowiłyśmy stworzyć francuski klimacik... Sądząc po Waszych opiniach udało nam się to doskonale <3. 















Jeansy i Bluzka - nakd fashion (Na kod PIVONIAX15 -15% niżki) | Botki - deezee | Szlafrok - deezee | Zegarek - danielwellington (na kod PIVONIA -15% zniżki) 

PS. Już w najbliższych dniach wystartuje super konkurs z Salonem Roman, który zajmuje się moimi włosami! Będą super nagrody - wygrywa kilka osób... Będzie czujne! :)

2 komentarze:

  1. Kurcze piękna sesja w pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes tak bardzo piękna i seksowna w tej sesji, że brak słów!! I klasa!!!

    OdpowiedzUsuń