Cracow Fashion Day - poszłam w pokazie!



Aaaa, nadal jestem podekscytowana! To było wspaniałe doświadczenie i niezwykle wyjątkowe wydarzenie, zaraz Wam wszystko opowiem i wyjaśnię dlaczego! :) 

Cracow Fashion Day, bo tak właśnie nazywa się to wydarzenie odbyło się w Krakowie już po raz trzeci (ma też swoje edycje w Warszawie) i organizowane jest przez świetną kobietę - Mariolę Turbiarz. Są to pokazy charytatywne z udziałem gwiazd. Tym razem były zorganizowane na rzecz fundacji Rak'n'Roll, która powstała, by poprawić jakość życia ludzi chorych na raka m.in poprzez akcję "daj włos!". 

Wystąpiłam w dwóch pokazach - u Marioli Turbiarz oraz Pawła Węgrzyna. Miałam wystąpić tylko u Marioli, ale Paweł niespodziewanie poprosił mnie czy otworzę jego pokaz... TAK! Jasne! Uwielbiam wyzwania, więc ta propozycja bardzo mnie ucieszyła :). 

Paweł Węgrzyn do tej pory był znany z idealnych męskich garniturów i marynarek (zresztą sami zobaczcie), ale do swojej kolekcji postanowił wprowadzić również coś dla kobiet, czyli oversize'owe damskie garnitury. Czerń i złoto, to zdecydowanie moje kolory! Paweł nie zwalnia tempa i w tym momencie pokazuje swoją kolekcję w Barcelonie - powodzenia! :) 





Co prawda na zdjęciu poniżej wyszłam niekorzystnie, jakbym co najmniej chciała kogoś zabić wzrokiem (na przeciwko przy samym wybiegu siedzieli moi goście specjalni, więc hmm... :D), ale co mi tam jak wyglądam, nie to się tutaj liczy!
To był pierwszy pokaz, w którym wychodziłam i przyznaje szczerze, że byłam zestresowana, ale mimo wszystko bardzo lubię takie momenty. Lubię, kiedy kolejny raz pokonuje jakieś swoje małe lub większe lęki, kiedy robię coś po raz pierwszy, kiedy doświadczam nowych rzeczy. Poza tym cel i ta świetna atmosfera...

Mariola Turbiarz, bo to o jej pokazie mowa, to niezwykle barwna osoba i kobieta z ogromnie pozytywną energią, co również widać w jej projektach. Zaprezentowana kolekcja była pełna wzorów i kolorów, pojawiły się wzory azteckie, kwiaty, kropki, a nawet... biedronki! Ten ostatni motyw, to zdecydowanie mój faworyt, aż żałuje, że to nie ja wystąpiłam w tym komplecie... :) 







Swoje kolekcje zaprezentowali:
Teresa Rosati, Angelika Józefczyk, Paweł Węgrzyn, Marzena Chełmińska, Piotr Janicki, Monika Erdener, Roma&Reiff, Mariola Turbiarz oraz Anna Szubert - COSEL. Każdy pokaz był wyjątkowy, ale pokażę Wam jeszcze piękną kolekcję "królowa mórz i oceanów" Ani Szubert, którą miałam okazję poznać przy okazji innych modowych projektów już dużo wcześniej i którą podziwiam za energię do działania oraz podziwiam jej projekty. W pełni pasują mi do Ani i idealnie współgrają z naszym polskim morzem, skąd pochodzi, cuda!



iii kilka ujęć kulisowych :) 



W pokazach wzięli udział: 
Beata Chmielowska - Olech, Divine Kitenge, Krystyna Mazurówna, Marta Klubowicz, Adrian Furgalski, Aleksandra Godlewska, Paweł Stasiak, Patrycja Szczepanowska, Anna Brann, Olga Sarzyńska, Damian Wenta, Jarosław Jakimowicz, Adam Turbiarz, Tomek Martyński, Karolina Nolbrzak, Ryszard Rembiszewski, Piotr Janicki.



Te wszystkie osoby wraz z modelkami, wizażystkami i niezastąpioną Dorotą Iwan, która ogarniała garderobę, czyli nas wszystkich <3, stworzyły team i świetną, wręcz rodzinną atmosferę. Miałam okazję być częścią wydarzenia po raz pierwszy, a czułam się jakbym była w "rodzinie" znacznie dłużej... :) Dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo! 


2 komentarze:

  1. Gratuluję udziału w pokazie.Wyglądała pani zjawiskowo.
    Z przyjemnością czytam ten post. Miałam to szczęście, że mogłam uczestniczyć w opisywanym wydarzeniu (współpracując z projektantką Marzeną Chełmińską).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń