Trendy wiosna-lato 2019


Czasem trudno z natłoku modowych informacji, wyciągnąć to, co faktycznie w obecnym sezonie jest trendy, tym bardziej, że żyjemy w czasach, gdzie poniekąd "wszystko jest modne". W tym wpisie dowiecie się więc w pigułce co jest HOT i jakie są najważniejsze trendy wiosna-lato 2019.


SPODENKI TYPU BIKER | CYCLING SHORTS

Jeśli ten trend, to tylko widzę go z dłuższym t-shirtem, koszulą czy marynarką. W przeciwnym wypadku chyba czułabym się zbyt jakby "naga" np. przechadzając się ulicami podczas spaceru. Istnieje też jeden podstawowy warunek - aby je nosić musimy być w dobrej formie, dopasowują się bowiem do sylwetki i albo podkreślimy jej atuty albo defekty. Długość do połowy uda, to także dość niebezpieczny element tego trendu, jeśli jesteśmy niskiego wzrostu i/lub mamy masywne uda, musimy zadbać o odpowiednie proporcje całej stylizacji. Warto również postawić na z pozoru niepasujące do sportowej odsłony kolarskich spodenek detale, czyli dobrać do nich wysokie obcasy czy biżuterię. 



BEŻOWE STYLIZACJE | TOTAL NUDE LOOK

Jak dla mnie to najlepszy trend, idealnie wpisuje się w moje gusta i upodobania kolorystyczne. Pół mojej garderoby to właśnie odcienie beżów i brązów, bez problemu zatem skompletuje total nude look. No własnie, bo to od stóp do głów mamy w tym sezonie nosić kolory nude. Garnitury. komplety, płaszcze, swetry czy sukienki - mamy tutaj pełną dowolność. Musimy jednak pamiętać, że odcienie tego koloru są różne i nie wszystkie będą pasować do danego typu urody. Ogromnym plusem tego trendu jest zaś fakt, że dzięki temu, że jest stonowany, możemy poszaleć z krojami i fakturami oraz łączyć go z czernią, a w szczególności z bielą. 



KOLOROWE GARNITURY | COLOURED WOMEN'S SUIT

Troszkę miałam fail start, bo nosiłam kolorowe garnitury w zeszłym roku, miałam wtedy na nie fazę. A nie, wróć. Jaki fail start, po prostu jestem trendsetterką... :P Zaczęłam od żywego różu, ale najbardziej przypadł mi do gustu czerwony, który nosiłam wielokrotnie. W sezonie wiosna - lato 2019 szczególnie możemy je nosić w kolorze pomarańczowym, żółtym czy różowym, ale również w pastelowych barwach jak mięta czy właśnie wspomniany już jasny beż typu cappuccino. Do obcasów, mokasyn, ale przede wszystkim sneakersów!



JEANS NA RÓŻNE SPOSOBY | DENIM PATCHWORK & TIE-DYE & JUMPSUIT 

W tym sezonie kładziemy jeszcze większy nacisk na jeans! Szczególnie warto skupić się na trzech wersjach, pierwsza - marmurkowe, tie-dye, nieco wypłowiałe. Do tej opcji muszę się przekonać, bo zdecydowanie wolę klasyczny jeans. Ten jasny, wypłowiały zdecydowanie mniej przypadł mi do gustu, ale za to totalnie zafascynował mnie patchwork. Zobaczcie tylko tę kurtkę! Chcę, chcę chcę! Łączenie różnych odcieni denimu, struktur, a nawet w zestawieniu z innymi materiałami, zupełna dowolność. Trzeci wariant to jeansowy kombinezon, który również znalazł się na mojej liście must have. 



TIE - DYE

Pamiętam już ten trend sprzed kilkunastu lat, ma być jak najbardziej kolorowo i tęczowo. Ja wolę kolorystyczny minimalizm, więc czekam na wersje w stonowanych barwach. Technika wykonania polega na barwieniu tkanin, które wcześniej zostały zawiązane w supły. 


FRĘDZLE, PIÓRA, FALBANY
Tutaj projektanci dają nam szerokie pole do popisu jeśli chodzi o elementy zdobiące nasze ubrania. Frędzle świetnie sprawdzą się w festiwalowym klimacie z modnym jeansem i tegorocznym powracającym hitem - kowbojkami. Pióra - na wybiegach zostały zaproponowane w wersji ekstrawaganckiej, jako idealny element na wielkie wyjścia, imprezy czy czerwony dywan. Powinny być wówczas widoczne i spektakularne. Falbany możemy nosić na dwa sposoby, jako powrót do dziewczęcych sukienek lub w klimacie latino. 



KTÓRY TREND NAJBARDZIEJ PRZYPADŁ WAM DO GUSTU? 

W następnych wpisach omawiać będę m.in najmodniejsze buty, torebki i biżuterię oraz przybliżę temat mikrotrendów czy top kolorów na sezon wiosna/lato 2019. Tylko dajcie znać, podobają Wam się takie trendy w pigułce? :)



3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te beżowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy na ten rok też będą się sprawdzały niektóre z tych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto też pamiętać o ramonesce skórzanej na chłodniejsze, letnie wieczory. Warto kupić parę cieplejszych rzeczy na lato w razie ochłodzenia.

    OdpowiedzUsuń