Pomysł na prezent dla Niego



Ten post jest dla wszystkich tych, które szukają inspiracji na podarunek dla swojej drugiej połówki, brata, taty czy kumpla. 


Na stronie trendhim.pl znajdziecie mnóstwo męskich kosmetyków, akcesoriów i różnych dodatków. Na pewno coś ciekawego wpadnie wam w oko, jednak ja skupię się na przedstawieniu trzech wybranych produktów. 

Balsam po goleniu i mydło do golenia marki Proraso, eukaliptus i mentol - mi się ten zapach podoba, jest rześki i odświeżający. Mydło zapewnia dokładne i gładkie golenie, natomiast balsam pielęgnuje tuż po. Jest bez alkoholu, łagodzi podrażnienia, odświeża i tonizuje, czyli wszystko, czego potrzeba skórze po kontakcie z brzytwą. Poza tym jako estetyka doceniam proste, klasyczne i zarazem eleganckie opakowanie.


Ten model zegarka marki Casio jest klasyczny, a zarazem w fajnym retro stylu. Idealnie pasuje do sportowych stylizacji, jak i do tych minimalistycznych na co dzień. Zresztą zobaczcie sami, znajdziecie go tutaj na trendhim. Jest wyjątkowo lekki, więc nadaje się do ćwiczeń, posiada również budzik i datownik.


Zegarek - casio | Mydło do golenia - proraso | Balsam po goleniu - proraso 


Jak Wam się podobają takie pomysły na prezent dla chłopaka? Jestem pewna, że dużo więcej inspiracji znajdziecie na trendhim.pl :).


3 komentarze:

  1. Fajne pomysły na prezent, w szczególności podoba mi się ten zegaraek retro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam właśnie szczotki do brody dla męża :) Wcześniej kupiłam mu oliwkę do brody i jest po prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek to bez wątpienia świetny prezent dla mężczyzny. W ogóle wszelkie gadżety mogą się sprawdzić, w zależności od upodobań: a to akcesoria sportowe, a to elektroniczne, typu sprzęt do słuchania muzyki albo konsola do gier. Jeśli chodzi o kosmetyki, to zawsze najlepiej zapytać, bo nigdy nie wiesz, czy trafisz w czyjś gust, no chyba że to osoba, którą znasz już od lat. :)

    OdpowiedzUsuń