Wiosenne wietrzenie szafy - jak bezpiecznie nadać paczkę?



Jako blogerka modowa już kolejny raz organizuje wyprzedaż szafy, gdyby nie one, najpewniej utonęłabym w tych wszystkich ubraniach, zresztą kartony z butami nie raz sięgały po sam sufit :P. Przynajmniej rzeczy te trafią w drugie ręce w zdecydowanie niższej cenie, ucieszą którąś z was, a ja mogę zrobić sobie miejsce w szafie na kolejne ubrania, by pokazywać nowe stylizacje. Tylko jak w obecnej sytuacji zrobić do bezpiecznie? 

Obecna ciężka sytuacja w kraju związana z epidemią zmusza nas do zachowania wszelkich możliwych środków ostrożności, dbania o higienę, ograniczenia kontaktów i wychodzenia z domu. Kurierzy są więc jedną z bezpieczniejszych metod nadawania przesyłek, nie musimy stać w kolejkach i ograniczamy styczności z większą ilością osób, nieznanymi nam miejscami czy przedmiotami. Zarówno wam, jak i mi zależy, by odbyło się to możliwie jak najbezpieczniej, dlatego zachęcam do #nadawajzdomu. Ja wybieram do tego portal furgonetka.pl, gdzie mam możliwość wyboru spośród kilku dostawców i naprawdę mogę każdą paczkę nadać bardzo szybko właśnie z domu. Formularz jest prosty, mogę monitorować przesyłki, a kurier odbiera je spod drzwi. Chyba prościej się nie da :) Mam nadzieje, że rozwiałam wasze wątpliwości i również skorzystacie z mojej podpowiedzi w przyszłości!

Tak zwane "wietrzenie szafy" robię cyklicznie, tym razem skłoniły mnie do tego wiosenne porządki i przeprowadzka, gdzie z dwóch szaf, musiałam zmieścić się do jednej - oj, to zdecydowanie jest ogromne wyzwanie. Wyprzedaż odbywa się na Instagramie, na moim drugim koncie @pivonia_clth 







1 komentarz:

  1. Łaa, chciałabym móc wietrzyć ubrania z takich perełek, które Ty masz :D Fantastyczne buty.

    OdpowiedzUsuń