Poprowadziłam prelekcje dla 50 przedsiębiorczych kobiet! Influencer Marketing



Zdecydowałam, że za mało się chwale, dlatego dziś będzie wpis o mnie i o mojej prelekcji, a co! :) Brunch w spódnicy, czyli wydarzenie zorganizowane dla 50 przedsiębiorczych kobiet, które biorą sprawy w swoje ręce i działają, stawiają na siebie, swoje pasje, biznesy! Spotkałyśmy się w Katowicach po to, aby się wesprzeć, wymienić doświadczeniami, wiedzą, ale także, by się zainspirować i nawzajem się napędzić! Influencer Marketing, to zagadnienie, w którym miałam okazję podzielić się swoją wiedzą - teoretyczną, ale co ważne, również praktyczną. Tematy, o których opowiadałam to m.in współpraca marek z influencerami, rodzaje współprac z influencerami, przydatne narzędzia, mierzenie statystyk, ale także jak rozmawiać z influncerami i jakich błędów nie popełniać. Moim założeniem było przekazanie przede wszystkim przydatnych informacji, które można od razu wcielić w biznes w taki sposób, żeby obie strony kolaboracji były z niej zadowolone. 

Harmonogram obejmował także inne, ale również pokrewne tematy - Kasia Aleszczyk mówiła o budowaniu biznesu online, a Ewa Kasprzyk o tym jak być skutecznym liderem. Na poniższym harmonogramie mnie znajdziecie oczywiście pod moim imieniem i nazwiskiem - Iwona Tederska :). Co ważne, było też miejsce na wspólną dyskusję i poznanie się bliżej. 






Zdjęcia Jakub Szewczyk

Ciekawostka. Wiecie, że wystąpienia publiczne, to działanie, które zawsze mnie stresowało i wręcz paraliżowało? Dlatego takie propozycje jak te zawsze chętnie przyjmuję, po to, aby pokonywać swoje słabości i właśnie te słabe strony jak tylko się da niwelować. PS. Nadal mam stresik w takich momentach, ale już zdecydowanie mniejszy! :) 

Aktualnie mam swój piątkowy panel z prelekcjami LIVE na facebookowym profilu Libero Katowice (tutaj), gdzie opowiadam o modzie (trendach, stylizacjach, trikach). Widzimy się w każdy piątek o 19:30, zapraszam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz