Basic


Kolejny post z serii "Jak nosić biel", poprzednie sposoby na nią możecie zobaczyć TUTAJ - wydanie romantyczne i TUTAJ - nieco bardziej dziewczęce. Myślę, że patrząc na zdjęcia sami dojdziecie do wniosku, że to typowy look na co dzień, wygoda i jeszcze raz wygoda. Biel jest wyjątkowa i nie potrzebuje dodatkowej oprawy, dlatego szarą bluzkę typu basic wybrałam jako bazę. Lubię ubrania z tej linii, może dlatego, że są proste i minimalistyczne, przez co można zestawiać je na wiele sposobów. Swoją szafę zaopatruje w nie najczęściej w Cubusie i to na dziale dziecięcym oczywiście. Tylko tam mogę znaleźć dopasowane bluzki takie jak ta z dzisiejszej stylizacji. Bardziej elegancki element też musiał być- kamizelka, fajny i prosty krój, szczerze polecam!

Instagram












Vest - HERE
Pants - HERE
Bag - Parfois
Blouse - Cubus 


18 komentarzy:

  1. Ile masz wzrostu? :-) Ładnie Ci w białym, pisałam pod poprzednim postem, że do Ciebie pasuje. Daj znać jeszcze skąd czerpiesz inspiracje do swoich stylizacji. Śledzisz magazyny modowe, a może inne blogi?
    U mnie odskocznia od stylizacji. Poczytasz o 10 najpiękniejszych filmach o miłości :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/04/10-najpiekniejszych-filmow-o-miosci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz ;) bardzo pasuje Ci biel ;) zakochałam się w Twoich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się z tego zestawu właśnie kamizelka!
    mam słabość do kamizelek, więc obok żadnej nie przejdę obojętnie ;)

    to, że jest biała (choć ja za bielą nie przepadam) w niczym mi tu bym mogła się nią pozachwycać nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kamizelka! Poluję na taką, nawet mam upatrzoną w outlecie, ale ma plamę na plecach (a jest również biała) i czekam aż obniżą cenę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta torebka z Parfois jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio lubię biel i często ją noszę, dlatego chętnie skorzystam z twojej propozycji!
    Pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie wyglądasz, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie minimalistyczne, proste zestawy :) Świetnie wyglądasz!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie bieli z szarością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie! Kocham biel, wiec nie trzeba mnie do niej jakoś specjalnie namawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym zestawie! ♥ wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw idealny. Mistrzowskie połączenie prostoty, elegancji i wygody! Gapię się na zdjęcia od kilku minut i moim zachwytom nie ma końca! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam biel. Kamizelka jest genialna, ale to torba podbiła moje serce. Muszę ją mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look ;)
    wszystko stonowane , a razem tworzy wspaniały outfit

    http://simplyiandmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń