Self-confidence is the best outfit!



„Self-confidence is the best outfit”, jakże trafne i prawdziwe przesłanie, dlatego jak tylko zobaczyłam t-shirt z tym zdaniem powiedziałam „jest mój!”. Możemy ubrać się pięknie, elegancko, modnie, drogo, kobieco czy nawet seksowanie, ale jeśli nie czujemy się w tym dobrze, bo nie czujemy się po prostu same ze sobą dobrze, to nawet najmodniejsze ubrania z najlepszymi metkami nic nie dadzą. Niby jasne, ale jak często się o tym zapomina.

Równie bardzo ucieszyłam się, kiedy przymierzyłam te sandałki i okazało się, że… pasują!! Mam ogrooomny problem z doborem sandałów nawet płaskich, ciężko znaleźć tak wąskie żeby pasowały. Na szpilce to dopiero problem, bo stopa zsuwa się w dół i jeżeli nie są one regulowane na całej długości (np. sznurowane), to niestety nie mam co liczyć, że będą dobre. Także to są pierwsze sandałki bez wiązania na całej długości, które mi pasują! Może ktoś z Was też ma taki problem? Zatem gdzie najczęściej kupujecie takie otwarte buty? J

Instagram





 


Jacket – Bershka
Skirt – Mosquito
T- shirt – Zara
Sandals – Zara

30 komentarzy:

  1. IDEALNIE <3
    Jakie nóżki! Świetne połączenie kolorystyczne i spódniczka w miętowym kolorze! Pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sandałki i spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz Kochana ;) Sandałki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely skirt!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam problem ogolnie z butami bo moja chuda stopa często odstaje i w ogole.. a no i cudny zestaw! sandałki piękne, spódniczka też!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna z ciebie dziewczyna!! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz świetnie w tej spodniczce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow genialne połączenie t-shirtu ze spódniczką! bardzo mi się podoba! ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ! spódniczka boooomba :D:* Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej stylizacji wyglądasz bardzo świeżo i dziewczęco :-) Szalenie mi się podobasz, a Twój t-shirt wymiata :-) Co do butów nie mam takiego problemu, ale mogę ponarzekać na wielkość stopy. Czasem noszę buty rozmiaru 38, a czasem 40, także ciężko mi kupić je przez Internet, zawsze muszę mierzyć. Już próbowałam mierzyć wkładkę, ale to zawsze nie wypala bo i tak się okazuje, że jest źle ;-)
    Na moim blogu stylizacje gwiazd z Gali Met, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/gala-met-kreacje-gwiazd.html

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej stylizacji wyglądasz bardzo świeżo i dziewczęco :-) Szalenie mi się podobasz, a Twój t-shirt wymiata :-) Co do butów nie mam takiego problemu, ale mogę ponarzekać na wielkość stopy. Czasem noszę buty rozmiaru 38, a czasem 40, także ciężko mi kupić je przez Internet, zawsze muszę mierzyć. Już próbowałam mierzyć wkładkę, ale to zawsze nie wypala bo i tak się okazuje, że jest źle ;-)
    Na moim blogu stylizacje gwiazd z Gali Met, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/gala-met-kreacje-gwiazd.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie! Z miłą chęcią obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie, spódnica ma idealny krój <3 Uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja, piękna spódnica, a napis na t-shircie trafiony w samo sedno, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz dziewczęco i uroczo :-) Sandałki piękne, też lubię takie z grubszymi paskami :-) I podpisuję się w 100% pod tytułem posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega kobieco i stylowo! piekna figura!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zestawienie,wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :D


    Pozdrawiam :) Piotrek
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Sandałki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka!!!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/05/ripped-jeans-powder-pink-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka urzekła mnie najbardziej ! zestaw podoba mi się bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muy lindas las sandalias, te hacen una empopada maravillosa.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń